BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, 18 Oktober 2010

danga bay Feat CS?

Hello readers.
Salam 1 malaysia.
Korang sihat?
Entry aku kali nih mengisahkan, - ayat skema habes.
Entry aku kali nih. title nye ; hangout sesame ;)
Wah, boleh ek title cam tuh. Muahaha!
Tak dek lah, sajek nak story pasal aku n die hangout arituh. Hehe!
Hangout tak jauh mane pun, CITY SQUARE dgn DANGA BAY jek. Jauh tak, jauh tak?
Tak jauh kan? Hehe!
Adelah sorang MAMAT tuh, sanggup turun JOHOR semate2 nak hangout dgn aku? sape kah orang nye? Dapat agak tak? Hehe!
Mestilah tuan, owner, pemilik blog nih. bukan yg pompuan taw. yg laki tuh. Hehe!
Sabtu pagi die turun JOHOR, dari melake tuh. Semate2 tok hangout dgn haku. Hehe!
 love lah SYG
Kitorang g cs jek dulu, baru g danga.
Plan hengatkan nak tgk movie, TAPI . sabtu ramai org lah kat cs tuh.terlalu ramai.
Kitorang tak jadik pon tgk movie. Kitorang shopping jek. Habeskan mase dgn shopping.yelah, aku dah nak balik KL, so nak shopping2 siket, beli baju. Kasut. Dan ape2 jeklah. Hehe!
Pas shopping kat cs tuh. Turun danga. Sajek lepak2. Da lame kodd tak g sane. Hehe!
Amek2 gambo. Makan2 , karaoke jek kat danga. Yg lain kitorang habeskan mase borak2 kat kolam danga, sampai malam kot kat danga. Hehe!
Cantik tuh tgk kapal kat danga memalam ;)
Tapi pape pon mang kitorang happy lah. Bab , nih kire minggu terakhir aku cuti. Jumaat nih aku balik KL, dan isnin nye, aku mule dgn kehidupan di SEM 2 di CITY UNIVERSITI sc and tec.
Dalam DIP MEDICAL LAB.
Kire, kalau aku nak jumpe die pasni susah lah, bab aku bakal2 BZ pasni. Hehe!
Tapi papepon aku akn balik tok berjumpe dgn family and die. Hehe!
Oke, malas nak membebel panjang2. Korang pon malas nak bace kalau panjgang2 nih. bercerite melalui gambo jeklah eh. Hehe! See yaa!

haha! nih kasot kami. haa! hagak2 mane kasot aku ? teke2? eh, mestilah yg hitam comel tuh. hehe!

tak dek keje time nih, boleh pulak die amek gamba aku time nih. uisss!

peace! haha! yg tuh buta hape lah tuh, nak buat cam ala-ala thailand ker? hehe!

fuhhh! nih lah pemilik blog kite yg lagi sorang tuh. hehe!

0 ulasan: